wtorek, 29 marca 2016

Jak zapobiec wypadaniu włosów?

Na wiosnę nasze włosy wypadają znacznie bardziej. Dzieje się tak zazwyczaj dlatego, że po zimie są one znacznie bardziej osłabione i brakuje im witamin. Nasz tryb życia i to co jemy ma znaczący wpływ na kondycję naszych włosów.

Co zatem powinniśmy robić, by nasze włosy odzyskały utraconą siłę i przestały wypadać?

Dobre nawadnianie

Trzeba pamiętać o tym, by dobrze się nawadniać. Odwodnienie może być jedną z najważniejszych przyczyn utraty włosów. Picie od 1,5 do 2 litrów płynów dziennie to podstawa walki z wypadającymi włosami.

Dostarczanie biotyny

Biotyna jest bardzo ważnym składnikiem, który zapobiega różnym zaburzeniom w naszym organizmie, także tym związanym z wypadaniem włosów. Można ją znaleźć w produktach po które sięgamy codziennie, między innymi w roślinach strączkowych, łososiu, marchewce, czy też żółtkach jaj. 

Naturalne suplementy

Warto zadbać o to, by dostarczyć do organizmu naturalne suplementy takie jak pokrzywa, czy żeń-szeń. Są to produkty łatwo dostępne, a zdecydowanie mogą pomóc wzmocnić nasze osłabione włosy.

Koniec, Lista, Uwaga, Stickies, Nota, Popiół, Pamięć

9 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post:D u mnie strasznie ciężko o regularne nawadnianie, jakoś nie mogę się przerzucić na czystą wode, choć bardzo chce :P
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przyda mi się ten post! Fajne rady :)
    Co powiesz na wspólną obs? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj mnie, a ja na pewno od razu się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post, często zapominamy o takich nawet najprostszych sprawach jak nawodnianie organizmu, a to przecież podstawa dla zdrowych włosów, ale także i skóry ;)
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie: aniam10.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo na zima/wiosna lenie się jak stary kocur, niecierpie Tego bo włosy są wszędzie, ale dzięki za rady z pewnością będę się ich stosować :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pić więcej wody żeby nawodnić organizm, tylko że nie chce mi się pić :D i to taki problem. Dobrze, że po i w trakcie ćwiczeń nie mam z tym problemu :) Obserwujemy wspólnie? daj znać u mnie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy strasznie wypadają , muszę wkońcu coś z tym zrobić :)
    świetny post :)
    https://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry post!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie ma problemu z wypadaniem włosów, ale post z poradami to świetny pomysł :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń