niedziela, 20 marca 2016

Co warto zmienić w swoim życiu i otoczeniu na wiosnę

Wiosna jest okresem, w którym ja przynajmniej mam ochotę na zmiany. Myślę, że Ty również.. W końcu, kiedy przyroda budzi się do życia wstrzykuje w nas dodatkowa energia. Dzięki temu mam ochotę na zmiany planów, założeń... Mam nadzieję, że Ty także. Zapraszam.

zmiany na wiosnę.jpg
Po pierwsze....
Musisz stać się bardziej aktywny. Przecież wiosna to doskonały czas, aby zacząć myśleć o swojej figurze oraz zacząć uprawiać sporty. Na początek polecam Ci szczególnie: bieganie, jazdę na rowerze, rolkach czy dłuższe spacery. To pomaga! Będziesz czuć się o wiele lepiej, a i Twoja talia będzie o wiele lepsza. Oczywiście dobierając dyscyplinę sportu musisz kierować się swoim gustem - nie bierz się za bieganie, jeśli kompletnie nie sprawia Ci to radości. Po co tak się męczyć? Na pewno jest coś, co lubisz, i tym się zajmij. 
Po drugie...
Zdrowo się odżywiaj. Wiem, że w zimę może nie było takich możliwości, ale na wiosnę jest bardzo dużo warzyw i owoców. Nie możesz tego zmarnować. Możesz przyrządzać sobie zdrowe koktajle czy owocowe soki - jeśli nigdy tego nie robiłeś, nie martw się. To wcale nie jest trudne. 
Po trzecie...
Zrób coś dla siebie. Co lubisz? Co sprawia Ci przyjemność? Możesz zapisać się na kurs tańca, fotografii, naukę języków obcych czy gry na gitarze. Wiosna jest znakomitym czasem na to! Uwierz mi i nie czekaj zbyt długo. Możesz także wykupić sobie karnet na basen czy na siłownię, jeśli lubisz uprawiać sport. Dzięki temu będziesz bardziej pozytywnie podchodził do świata i będziesz po prostu szczęśliwszy. 
Po czwarte...
Postaw na przyjaźń. Wiem, że zimą, kiedy na dworze był mróz i pogoda nie sprzyjala spacerom nie chciało Ci się "szwendać" ze znajomymi. Jednak teraz, na wiosnę spotkaj się z przyjaciółmi. 
Po piąte...
Może zmienisz coś w swoim wyglądzie? Może pójdziesz do fryzjera? Wiosna to idealna pora na zmiany w naszym wyglądzie. Nawet delikatna metamorfoza sprawi, że będziesz czuł się bardziej atrakcyjnie. Może pójdziesz też na zakupowy szał? Jasne, pastelowe kolory, kwiatowe motywy, koronki - to tak bardzo kojarzy się z wiosną... Może warto coś nowego zakupić i odświeżyć garderobę?

10 komentarzy:

  1. Wiosna to idealny czas na zmiany, to taki nowy początek, czysta karta - moment, kiedy chętnie wszystko zaczynamy od nowa :) Bardzo dobry post, motywujący i zachęcający do podjęcia zdecydowanych kroków.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://ladycharlotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec laby! Biorę się wreszcie za ćwiczenia! Dzięki za motywację :))

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post! Zostaję ;)

    zapraszam do mnie, na nowy, post, zachęcam do komentowania i obserwowania!
    polevskyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady;) Na pewno wykorzystam!

    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie wiosna zmusiła do działania :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rady. :)

    http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystarczy że za oknem pojawi się słońce, a ja od razu mam w głowie masę pomysłów na czas wolny.

    OdpowiedzUsuń