czwartek, 28 kwietnia 2016

6 sposobów na piękne rzęsy

grafika beauty, blush, and gloss

Odżywki i kuracje

Najczęściej zawierają kreatynę, ekstrakty roślinne, witaminy A i E. Jeśli używamy ich codziennie stan rzęs rzeczywiście się poprawia. Specjalistyczne odżywki wzmacniają i pogrubiają włoski. Preparaty nowej generacji potrafią jeszcze więcej - dodatkowo stymulują też ich wzrost.

Polecam:
  • Odżywka do brwi i rzęs, Dermena - 35 zł
  • Odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi, RevitaLash Advanced - 330 zł
  • Odbudowująca odżywka do rzęs, Biogena - 39 zł
  • Serum pobudzające wzrost rzęs i brwi, Regital Lash - 89 zł
grafika blog, blogger, and nuvem de renda

Maskary i bazy

To najprostszy sposób. Tusze dodają rzęsom objętości. Dla lepszego efektu można nałożyć dwie warstwy. Gdy włoski są krótkie i cienkie, warto wcześniej nałożyć na nie bazę pogrubiającą. 

Polecam:
  • Maskara Lash Sensational Maybelline - 39 zł
  • Lash Machine, Boujois - 44,99 zł
  • Long for Mascara, Inglot - 55 zł
grafika mascara, makeup, and make up

Sztuczne włoski

Pozwalają uzyskać spektakularny efekt. Ich rodzaj dobieramy do upodobań i okazji. Najpierw przykładamy rzęsy do powieki, by sprawdzić czy ich długość jest odpowiednia. Potem aplikujemy klej. Patrząc w dół przykładamy rzęsy i dociskamy je do powieki. Zamiast całych można dokleić tylko kępki, w kąciku oka.

Polecam:
  • Sztuczne rzesy, Donegal - 9 zł
  • Sztuczne rzęsy, Misslyn - 32,90 zł
grafika vampire, rachels graveyard, and glam

Zabiegi w salonie

Istnieją dwa typy zabiegów, które mogą poprawić wygląd rzęs. Jest to Volume Lashes 8D oraz NouveauLashes metodą 1:1.

Zalotka

Służy do podkręcania prostych i sztywnych rzęs. Używa się jej przed nałożeniem maskary. Dobrze jest najpierw zalotkę trochę ogrzać, np. suszarką. Potem nalezy oprzeć dłoń na policzku, chwycić zalotką górne rzęsy jak najbliżej powieki, mocno ścisnąć i trzymać 10-30 sekund. 

 grafika beauty, nail polish, and beauty stuff

"Trwała"

Metoda LVL Lashes polega na podniesieniu i podkręceniu włosków, tak, że wydają się dłuższe i wyglądają efektowniej. Podczas zabiegu u nasady rzęs nakładany jest specjalny preparat, który zmienia strukturę ich wiązań, potem włoski się modeluje i utrwala. Rezultat utrzymuje się około 8 tygodni.

18 komentarzy:

  1. ciekawy post :)
    U mnie zostałaś nominowana do LBA zapraszam
    amlandno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam smaruje olejkiem rycynowym, fakt dopiero zaczynam ale jest świetny :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/luzna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To co jest w tej odżywce za 330 zł, że tyle kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis! Zdjęcie na samej górze bardzo mi się spodobało. Uwielbiam kosmetyki Kylie. :)

    Obserwuję i liczę na to samo
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wpis! :)
    Odżywka do brwi i rzęs bardzo by mi się przydała.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super porady:)
    Zostałaś u mnie nominowana do LBA :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Chętnie wypróbuję nowych rzeczy na rzęsy, ostatnio okropnie mi wypadają :/
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post, ja używam tylko olejku rycynowego i jestem z niego zadowolona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za rady!
    Super post :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*
    Zapraszam do mnie do poczytania posta i zostawieniu po sobie śladu w formie komentarza! ^^
    MÓJ BLOG :) >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W takim razie ja także obserwuję ;)

      Usuń
  11. Ja bardzo ubolewam nad stanem moich rzęs, ale jakoś nie prędko idzie mi się za nie zabrać :D. http://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja od pewnego czasu używam serum do rzes i widze efekty:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mogę polecić tusz False Lashes Angel Wings z L'Oreala ale na moje rzęsy najlepiej działa ten z Maybelline, o którym wspomniałaś ;) zapraszam!http://avrorablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń