piątek, 8 kwietnia 2016

Kosmetyczne zastosowania mleka

Odżywka do włosów

Po umyciu włosów szamponem, warto polać je tłustym mlekiem - potrzymaj chwilę i spłucz. Taka płukanka idealnie oczyści włosy, wzmocni ich strukturę, nawilży i poprawi wygląd zniszczonych końcówek.
Cappuccino, Cynamon, Odtłuszczone Mleko, Pić

Mleczna kąpiel

Do wanny z ciepłą wodą wlej mleko o wysokiej zawartości tłuszczu. Taka kąpiel to nie tylko idealna forma odprężenia, ale przede wszystkim świetne nawilżenie skóry. Zawarte w mleku witaminy oraz kwas mlekowy złuszczają naskórek, a tłuszcze go wygładzają.
Prysznic, Irygacja, Łazienka, Czyste, Wody, Kąpiel

Balsam do rąk

Kiedy podgrzejesz mleko i zanurzysz w nim na kilka chwil dłonie, przywrócisz im zdrowy koloryt. Ponadto możesz pożegnać się z uczuciem suchości Twoich rąk.
Śmietana, Kosmetyki, Pielęgnacja Skóry

Płyn do demakijażu

Kiedy zabraknie Ci płynu do demakijażu, warto sięgnąć po jego naturalny zamiennik - mleko. Mleko delikatnie obchodzi się  z cerą. Nie dość, że zmyjesz makijaż, to jeszcze dostarczysz skórze wielu wartościowych składników.
Mydło, Butelka, Mydło W Płynie, Toaleta

Nawilżenie po depilacji

Bardzo często zdarza się, że skóra po depilacji jest sucha i podrażniona. W tej sytuacji ratunkiem może być schłodzone mleko - załagodzi podrażnienia, nawilży i zmniejszy zaczerwienienia.
Golić, Golarka, Żyletka, Golenie, Maszynka

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę tyle porad na temat mleka w sensie kosmetycznym ! Wow !
    Muszę wypróbować ;)
    Możesz być z siebie dumna bardzo przydatny post :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo nowych informacji :D bardzo ciekawy post :D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę przydatny post, nigdy nie wykorzystywałam mleka kosmetycznie
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam pojęcia, ż ma zastosowania w kosmetyce

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę tyle porad!! :o
    Muszę je wypróbować:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. że niby mleko? nie miałam pojęcia :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze nie wiedziałam o tym! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o żadnym z tych sposobów, a wydają się być super! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę! Nawet nie wiedziałam, że mleko ma tyle zastosowań. Ja to tylko mleczko do kawki, a teraz zacznę je używać do włosów. Może wreszcie zaczną być gładkie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne porady!!! Nie wiedziałam, że mleko tyle może zdziałać 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow mleko każdy w domu ma, a jednak nie odkryte są właściwości :D
    Świetny post. Na pewno spróbuję na dłonie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń