czwartek, 14 kwietnia 2016

5 sposobów na wykorzystanie aloesu

Aloe Vera, Soczysty, Zioło, Leczniczych, Ziołowych

Środek do demakijażu

Czysta skóra to podstawa. W zmyciu makijażu doskonale sprawdzi się żel z aloesu. Wystarczy nanieść go na płatek i przetrzeć twarz.
Aloes, Mięsiste, Sukulentów, Roślin, Zielony, Świeży

Zmniejsza zmarszczki

Stosowanie żelu z aloesu pomaga zniwelować zmarszczki oraz uelastycznić skórę. Możecie pić też sok z aloesu.

Żel do brwi

Wasze brwi są nieokiełznane? Wystarczy, że na oczyszczoną szczoteczkę po tuszu do rzęs nabierzecie żel z aloesu i aplikujecie na brwi - będą ujarzmione, a do tego odżywione.

Ukojenie dla skóry

Aloes doskonale niweluje stany zapalne i zaczerwienienia, tak więc powinny go stosować osoby borykające się z trądzikiem, ale też w razie pojedynczych wyprysków czy podrażnień.

Skuteczny w walce z problemami w jamie ustnej

Aloes skutecznie pomaga w walce z owrzodzeniem, jakie czasem się pojawia w jamie ustnej. Ponadto pomaga przy problemach z dziąsłami - zmniejsza obrzęk, krwawienie oraz ich zapalenie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Nie wiedziałam że ma tyle pozytywnych funkcji, a zwłaszcza jako też żel do brwi xD
    A ludzie kupują same chemie zamiast coś tak fajnego wypróbować.
    Zapraszam na mojego bloga: prowadzony z ogromną pasją do podróżowania, odkrywania tego co nieznane: wszędzie jeszcze nie byłam, ale jest to na mojej liście ;)
    Zapraszam, pojawił się już post zapowiadający majówkę: Czyli na stopa to Francji! Zapraszam serdecznie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, u mnie też kiedyś był taki wpis
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym, że można go wykorzystać do demakijażu jeszcze nie słyszałam ;p
    Ciekawy post :D
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloes jest świetny, ja nim smaruję całą twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ) lubie aloes zawsze jak mam jakąś rane czy stłuczenie to zawsze ukoi ból i pomoże sie szybciej zagoić :)
    Pomozesz poklikasz.:) ?
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo aloesu w domu i zaczne stosowac na skore twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi aloes kojarzy się właśnie jako świetny żel na takie ,,mniejsze rany" coś typu zadrapania, jak byłam jeszcze mała i miałam za nic uważanie na cokolwiek to często się zdarzały i właśnie babcia smarowała mnie tym cudem
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń