niedziela, 27 marca 2016

Co każda kobieta w szafie mieć powinna



Chyba każda z Was codziennie rano, albo przynajmniej kilka razy w tygodniu po przebudzeniu stoi przed szafą i zadaje sobie pytanie "co ja mam dzisiaj założyć". Można jednak z tym problemem zwalczyć, jeśli będziecie posiadały ubrania, które zawsze będą Wam pasowały. Skompletujcie swoją szafę, a na pewno nie będziecie tracić czasu przed garderobą.

  1. Oto produkty must have w życiu każdej kobiety. :

    1. CZARNE SPODNIE TYPU RURKI. Jest to chyba najbardziej uniwersalny fragment garderoby kobiet. Czarne rurki świetnie sprawdzą się o każdej porze roku - może nieco mniej latem, ale i wtedy da się przeżyć i stworzyć fajną stylizację. Możecie je wykorzystywać zarówno w eleganckich lookach, jak i nieco sportowych.
    2. GRANATOWA MARYNARKA. Świetnie będzie pasować do wcześniej opisanych czarnych rurek. Poza tym wykorzystasz ją zarówno na co dzień, podczas rozmowy o pracę, na egzaminie, spotkaniu biznesowych czy nawet na randce. Po prostu musisz ją mieć!
    3. BIAŁY T-SHIRT. To bardzo uniwersalne ubranie. Białych bluzek obecnie na rynku jest masa, ale lepiej zainwestuj więcej pieniędzy i nie kupuj najtańszego,bo taki wytrzyma zaledwie kilka prań.
    4. BEŻOWY TRENCH. Jest elegancki i ponadczasowy. To najnowsze trendy, więc jeśli nie masz go w swojej szafie, możesz w każdej chwili zakupić. Będzie idealny na wiosnę, a potem przyda się także jesienią. 
    5. CZARNA RAMONESKA. Możesz nią zastąpić trench, jak i marynarkę. Będzie idealna na wieczorne spacery, a także na imprezę.
    6. JEANSY TYPU BOYFRIEND. Jeśli nie przepadasz za rurkami, warto byś miała w swojej ubraniowej kolekcji jeansy typu boyfriend, które ostatnimi czasy osiągnęły rzeszę fanek. Najbardziej kojarzą się z luźnym stylem, ale obecnie coraz więcej osób zakłada do nich szpilki i marynarkę, więc jeśli jesteś odważna, możesz poszaleć ze stylizacjami.
    7. CZARNE BOTKI I BALETKI. Botki i baletki będą pasowały do wszystkiego. Warto mieć beżowe baletki, ale moogą one być trudno dostępne, więc można wybrać czarne - może to będzie lepsze rozwiązanie - będą czystsze, jak i bardziej eleganckie.
    8. BIAŁE TRAMPKI. Warto zachować ich czystość. Pierz je regularnie (możesz bez obaw prać w pralce). Dopasujesz je zarówno do sportowej, jak i bardziej eleganckiej stylizacji.

14 komentarzy:

  1. dla mnie skórzana kurtka jest takim must-have, nie wyobrażam sobie bez niej stylizacji na wiosnę oraz jesień

    Janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś dopisać o sukience Mała czarna i klasyczne czarne szpilki też są potrzebne w szafie :P
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam czarnych rurek, granatowej marynarki, trenchu, jeansów typu boyfriend, czarnych botków czy baletek, w całości białego t-shirtu, ani białych trampek, a bardzo dobrze sobie bez nich radzę. Każdy ma swoje inne must have. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne rurki i biały top MUSZA BYC! Kocham czarne skórzane ramoneski <3 świetnie napisany must have. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie mam nic z tego must-have oprócz balerinek. Kiedyś miałam również czarne rurki (w sumie dalej mam je w szafie), ale teraz źle na mnie leżą. Nogawki za krótkie, a poza tym nie były jakieś super. Muszę sobie kupić jakiś wygodny fason, ale to już raczej na jesień.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mam :P ale boyfriend'ów nie znoszę!! i nie mam :D
    obserwujemy? :) daj znać u mnie: http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystko! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka i torebka)? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na post :D
    Oj tak, tych wszystkich rzeczy nie może zabraknąć w szafie :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam białe trampki :)

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I chociaż jedną małą czarna! :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń