środa, 30 marca 2016

HAUL Zakupowy: ezebra.pl, empik, roosmann

Hej, dzisiaj chciałabym pokazać Wam rzeczy, które zakupiłam w ostatnim czasie ;)

Najpierw zaprezentuję Wam zakupy z Roosmanna.

Kupiłam podkład z Loreala. Nie jestem do końca zadowolona, bo ma on odcień lekko pomarańczowy, ale da się przeżyć, do mojej urody jeszcze pasuję. Ale myślę, że dla kogoś kto ma jasną cerę i urodę, podkład byłby tragedią. Do mnie też do końca nie pasuje, wyglądam jakbym była opalona, co w marcu jest średnim rozwiązaniem, ale rozprowadza się prawidłowo i dodatkowo nawilża, więc to na plus.

Daję 7/10

Odżywka do paznokci - to dla moich paznokci zbawienie, ponieważ ostatnio trochę mniej jem i brakuje mi witamin, dlatego moje paznokcie zaczęły pękać, w pewnym momencie, myślałam nawet, że całkowicie zejdą, ale na szczęście aż do tego nie doszło. Mam nadzieję, że ta odżywka zregeneruje moje paznokcie, czekam na efekty, bo stosowałam ją zaledwie 2 razy.

Daję 8/10, ale póki co muszę stosować więcej razy, by móc w pełni ocenić.

EZEBRA.PL

Bardzo fajny internetowy sklep. Wszystkim lakierom daję 10/10. 

KSIĄŻKI - EMPIK

Połącz kropki - bardzo fajna odstresowująca książeczka, pochłonęła mnie na maksa, daję 10/10

Magia słów - fajna, ale ocenić nie mogę, bo nie przeczytałam do końca, jednak sam pomysł książki i język jakim jest napisany sprawiają, że daję 8/10

Girl Online - fajna, przyjemnym językiem napisana książka znanej youtuberki i blogerki. Póki co jestem dopiero na 5. rozdziale, ale już mogę powiedzieć, że po drugą część na pewno pójdę do empiku. Daję 9/10.

Przepraszam Was, że nie dałam zdjęć, ale mam mała awarię, z którą muszę się uporać. Jednak aby zobaczyć te rzeczy możecie wejść we filmiki na youtube, gdyż nagrałam taki haul. Zapraszam Was serdecznie. Zapraszam także do zasubskrybowania mojego kanału. 






Iphone, Wiza, Biznesu, Skup, Karty, Komórkowy

8 komentarzy:

  1. Mam tą samą książkę "połącz kropki" i faktycznie jest super, jednak jak dorwałam się do kolorowanek dla dorosłych to poszła na boczny tor...
    Obserwuję:)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no podkłąd może sprawdzi się za kilka miesięcy jak w końcu słoneczko do nas zawita :) Czytałam też tę ksiązkę bloggerki i nawet całkiem całkiem :)

    Pozdrawiamy www.radywszpilkach.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresowała mnie książka "Połącz kropki", już myśle nad wygospodarowaniem dla niej czasu. ;)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post jak i blog :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ezebrę :) Czekam na recenzję tej odżywki, bo właśnie szukam czegoś co podratuje moje paznokcie :P

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam swojemu chłopakowi kupić "Połącz kropki" na odstresowanie :)
    Pozdrawiam /foxydiet

    OdpowiedzUsuń
  7. A pooglądam sobie a co mi tam :) Warto zobaczyć może akurat cos u Ciebie podpatrzę :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń