środa, 4 maja 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Cześć! Zostałam nominowana przez Kingę - to jej blog: http://amlandno.blogspot.com/ .

Na koniec wpisu wypisane są osoby, które nominuję. Będzie mi miło, jeśli weźmiecie udział w tej zabawie.

1. Co Cię skusiło do prowadzenia bloga i dlaczego o tej tematyce?

Od wielu lat czytam blogi wielu nastolatek, pewnego dnia stwierdziłam, czemu by nie spróbować. A dlaczego o tej tematyce? Zawsze interesowałam się kosmetykami, mogą, różnymi poradami. Sama lubię czytać wiele ciekawostek itd, więc chciałam stworzyć coś podobnego.

2. Czy pojawiła się u Ciebie myśl, żeby usunąć bloga?

Prowadzę bloga od zaledwie 3 miesięcy, więc jeszcze na pewno takiej myśli nie miałam. Moim marzeniem jest rozkręcenie tego bloga, już mam coraz więcej czytelników i to mnie bardzo cieszy. W najbliższym czasie na pewno go nie usunę.

3. Jakie masz plany odnośnie tego bloga?

Chciałabym aby z każdym miesiącem się rozwijał, aby coraz więcej osób na niego zaglądało i zostawało na dłużej. Chciałabym też się doskonalić i pisać coraz, coraz lepiej, by dobrze się te moje wypociny czytało. ;)

4. Trzy życzenia do złotej rybki.

A jak powiem, to się spełni?

5. Czy lubisz zakupy? Jest tak, to co kupujesz najchętniej, a czego kupować nienawidzisz?

To tak naprawdę zależy od nastroju. Na pewno wolę kupować ubrania niż buty. Jeżeli mam dobry humor i nastawienie to kocham się zrelaksować na zakupach. To fajna rozrywka i takie miłe spędzenie czasu, które pozwala trochę zapomnieć o problemach, które przecież każdy z nas ma.

6. Kim marzysz zostać w przyszłości?

Chciałabym zostać dziennikarką sportową.

7. Najsmaczniejsze oryginalne danie, które jadłaś?

Hm... W sumie raczej nie jadłam nic nietypowego.

8. Czego nie lubisz w blogowaniu?

Hmm.. Trudne pytanie. Bo raczej gdybym dostrzegała jakieś wady, to bym tego po prostu nie robiła.

9. Ulubiony piosenkarz/piosenka i utwór?

Nie lubię słuchać muzyki, więc nie mam ulubionego wykonawcy.

10. Bez jakiej rzeczy Twoje dzieciństwo byłoby całkiem inne?

Moje dzieciństwo było piękne, niczego mi nie brakowało, więc nie wiem. Na pewno byłoby inne, gdybym nie była otoczona miłością...

11. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia i dlaczego?

Najbardziej chyba lubię rano, bo wtedy mam najwięcej energii i siły do działania. ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz